Medlemsfordeler:

Alt til medlemspris

Fordeler som vokser

Gratis frakt

Enkel tilgang til nytt

Medlemsfordeler:

Alt til medlemspris

Fordeler som vokser

Gratis frakt

Enkel tilgang til nytt

Kundeservice

Spørsmål eller trenger du hjelp? Start en chat og få svar med en gang. 24/7!

Vi opplever for øyeblikket et ekstraordinært høyt antall henvendelser. Vi besvarer alle henvendelser i den rekkefølgen de mottas. For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, anbefaler vi derfor at du unngår å sende en ny mail, da dette kan skyve henvendelsen din lenger bak i køen. Vi jobber intensivt med å vende tilbake så snart som mulig og setter pris på tålmodigheten din.
Kanskje finner du svaret i vår FAQ nedenfor:

Ofte stilte spørsmål

Levering

Medlemskap

Kontakt oss

Bestilling og betaling

Medlemsfordeler

Om Luxplus

Retur og reklamasjon

Ofte stilte spørsmål

Luxplus er en unik medlemsklubb som gir deg tilgang til rabatter på alt fra eksklusive merker til hverdagsprodukter.

Som medlem får du tilgang til spesialtilbud, medlemsnivåer med økende fordeler, og muligheten til å samle favorittmerkene dine på ett sted – levert rett på døren.

Dine eksakte fordeler avhenger av medlemsnivået ditt. Les mer under «Hva er medlemsfordelene mine».

Luxplus er en unik medlemsklubb. Medlemskapet består av ulike nivåer, med økende fordeler jo høyere opp du kommer.
Beauty Sampler: Alle starter med en 30 dagers gratis prøveperiode kalt Beauty Sampler, som inkluderer gratis frakt på det første kjøpet, du tjener 1% BeautyCash på dine bestillinger og du tjener dobbel BeautyCash på kjøp over 499 NOK, samt tilgang til faste ordre. BeautyCash er låst til du går opp til beauty babe-nivå.
Nivå 1 - Beauty Babe: Medlemmer tjener 1 % BeautyCash og fortsetter å motta dobbel Bonuscash på kjøp over 499 NOK. Gratis frakt er inkludert for alle bestillinger, sammen med 5 % rabatt på et valgfritt merke. Medlemmer får også tilgang til eksklusive produkter, spesialtilbud og innhold, i tillegg til deltakelse i refer a friend og planlagte bestillinger.
Nivå 2 - Beautista: Som Beautista tjener du nå 2 % BeautyCash, og merkets rabatt øker til 10 %!  Alle fordelene fra Beauty Babe blir med deg, slik at du fortsetter å nyte gratis frakt, dobbel BonusCash og tilgang til eksklusive tilbud.
Nivå 3 - Beauty Bestie: Du tjener nå 3 % BeautyCash, og merkevarerabatten din øker til 15 %! Du får fortsatt alle de tidligere fordelene.
Nivå 4 - Beauty Boss: Nå tjener du 4 % BeautyCash på hver bestilling og 20 % rabatt på favorittmerket ditt. Alle de andre fantastiske fordelene beholdes.

Du kan følge og spore bestillingene dine på bestillingssammendraget her.

Du vil automatisk motta en e-post eller sms fra Helthjem eller Bring når pakken er klar til henting. 

I din ordrebekreftelse fra Luxplus kan du se sporingsnummeret ditt/Track & Trace nummer. Du kan sette inn dette nummeret og se statusen på pakken din hos Helthjem via denne lenken: https://helthjem.no/sporing og via Bring via denne lenken: https://www.bring.no/tjenester/spore

Sporingen oppdaterer seg først når pakken har fått sin første scan i på terminal i Norge, det er helt normalt at dette tar et par virkedager.

Du kan avslutte ditt medlemskap her eller ved å logge inn på Luxplus.no og klikke på "Min profil"og deretter trykke på "Avslutt medlemskap" og følge trinnene. 

Hvis du avslutter medlemskapet ditt, vil du fortsatt ha tilgang til det frem til det utløper. Vær oppmerksom på at hvis du avslutter medlemskapet ditt i løpet av prøveperioden på 30 dager, vil medlemskapet ditt utløpe umiddelbart.

Det eneste unntaket er i løpet av de første 24 timene av medlemskapet, da abonnementet ditt er låst av tekniske årsaker. Etter de første 24 timene kan du avslutte abonnementet ditt når du måtte ønske det.

Vær oppmerksom på at hvis du har en pågående bestilling, kan medlemskapet ikke sies opp før bestillingen er sendt. Dette skjer vanligvis innen 24 timer. Prøv igjen etter at bestillingen din er sendt.

Hvis du velger å takke ja til en stay-on-gave og fortsette medlemskapet ditt, vil du forbli på samme medlemsnivå til du går tilbake til den vanlige betalingsflowen.

Du har kjøpt til vår medlemspris og er dermed blitt en del av vår medlemsklubb.

Som vi skriver flere steder på nettsiden vår, samt ved bestilling, er de første 30 dagene gratis og etter det koster det 99 kr per måned.

Hos Luxplus kan du velge å betale for bestillingen din med Klarna Pay Later. Hvis denne betalingsmåten velges, vil medlemskapet bli fornyet via Klarna, og du vil motta en faktura for medlemskapet. Fakturaen vil bli sendt til deg omtrent 30 dager etter at den er opprettet. Dette betyr at du kan motta en faktura etter at du har sagt opp medlemskapet ditt. Fakturaen opprettes alltid når en medlemskapsperiode fornyes. Hvis du har mottatt en ny faktura etter at medlemskapet ditt ble avsluttet, er det i de fleste tilfeller en faktura for en tidligere medlemskapsperiode som ble fornyet før du sa opp medlemskapet ditt.

Hvis du er i tvil om hvilken medlemsperiode fakturaen gjelder, er du alltid velkommen til å sende fakturaen som PDF til vår kundeservice.

Nei, det er gratis å kansellere Luxplus-medlemskapet ditt. Hvis du har mottatt en belastning, betyr det imidlertid at du har brukt et eksternt selskap til å kansellere det.

Luxplus samarbeider IKKE med tjenester som tilbyr oppsigelse av medlemskap – f.eks. bymetis.dk og xpendy.com. Hvis du bruker en ekstern tjeneste for å kansellere medlemskapet ditt, risikerer du at den samme tjenesten vil belaste deg et gebyr i etterkant.

Hvis du ønsker å avslutte medlemskapet ditt, kan du gjøre det enkelt og kostnadsfritt ved å følge denne lenken.

Ved å akseptere abonnementsvilkårene på luxplus.no samtykker du i at Luxplus (Luxplus ApS) kan kreve 99 kr per måned etter en 30-dagers gratis prøveperiode. Medlemskapet begynner når du legger inn din første bestilling og velger medlemsprisen.

Prisene på Luxplus.no er dagspriser, og vi forbeholder oss retten til å endre priser og informasjon på nettstedet når som helst og uten varsel. Både fakta- og prisinformasjon gis med forbehold om korrekturfeil, feilaktig oppgitt beskrivelse og tekniske spesifikasjoner. Vi bestreber oss på å gi så nøyaktig informasjon som mulig på Luxplus.no, men i tilfelle problemer påtar vi oss ikke ansvar for eventuelle feil, kostnader eller tap forårsaket av feil informasjon på siden eller ved feil bruk.

 Alle våre produkter bestilles direkte fra de største leverandørene med garanti for ekthet i EU. På grunn av dette kan utseendet på noen produkter variere, ha et annet språk eller avvike i farge.

Levering

Du kan følge og spore bestillingene dine på bestillingssammendraget her.

I e-posten med ordrebekreftelsen finner du en sporingslink. Lenken tar deg direkte til distributørens side med informasjon om leveransen din.
 
Du mottar automatisk en e-post eller sms fra levrandøren når pakken din er klar for henting.
 
Sporingen oppdaterer seg først når pakken har fått sin første scan på terminal i Norge, det er helt normalt at dette tar et par virkedager.

Ja, som medlem har du mulighet for å få gratis frakt når du bestiller med Helthjem hjemlevering. Vi tilbyr også levering til ditt valgte hentested med Helthjem eller Bring for 9 kr. Du kan også velge Bring hjemlevering til 49 kr. 

For ikke-medlemmer starter fraktprisen ved 109 kr.

Forventet leveringstid er 3-6 virkedager (lørdag og søndag + helligdager er ikke virkedager).

Du kan velge å få pakken din levert med Helthjem eller Bring.

Helthjem: Du kan velge å pakken levert med Helthjem hjemmelevering eller til et Helthjem hentested.

Dersom det ikke er dekning for hjemlevering, ikke anses som trygt eller pakken er for stor og måler mer enn 35 x 25 x 12 cm, vil pakken leveres til et hentested i samarbeid med enten Helthjem eller PostNord. Ved stor pågang hos transportør kan pakken likevel leveres til et hentested. Du får en melding på SMS eller e-post om hvilket utleveringssted pakken er levert til.

Bring: Du kan velge å få pakken levert til Bring hentested eller hjemmelevering.

Dette er dessverre ikke mulig. 

 Produktene som er tilgjengelig på Luxplus.no kan kun kjøpes på nettet, og varene vil deretter bli levert til den oppgitte adressen.

Ved bestilling av hjemlevering vil transportøren i de fleste tilfeller kunne levere pakken direkte til døren din. Hvis det oppstår problemer med leveringen eller med tilgangen, forbeholder transportøren seg retten til å levere til nærmeste pakkeshop i stedet og varsle deg om dette.

Dette betyr hvis pakken er for stor eller hvis det aktuelle budet av en eller annen grunn ikke føler at det er trygt å levere pakken på adressen, vil de omdirigere den til en pakkeshop for levering.

Når du handler på Luxplus.no er det ikke mulig å få levert pakker til andre land enn Norge.

Vennligst sjekk pakken din umiddelbart. Hvis den er skadet eller mangler, vennligst kontakt oss innen 7 dager.

Vennligst legg ved en kort beskrivelse, bilder av pakken (med synlig etikett), og ikke kast emballasjen.

Hvis pakken ser ut til å være skadet eller har blitt forseglet på nytt av budtjenesten, anbefaler vi at du nekter levering og gir oss beskjed.

Hvis du av ulike årsaker ikke kunne hente pakken i tide, vil pakken bli returnert til oss. Det er viktig at du kontakter oss og informerer oss om at dette har skjedd.

Når pakken returneres til oss, vil du bli belastet med 29 kr i returkostnader. Dette betyr at vi refunderer hele bestillingsbeløpet minus 29 kr i BeautyCash eller refunderer det til den opprinnelige betalingsmetoden.

Ta kontakt med oss umiddelbart slik at vi kan starte en undersøkelse. Kontakt oss senest 7 dager etter leveringsdatoen slik at vi kan starte en oppfølging av bestillingen.
Hvis du kontakter oss etter 7 dager, kan vi dessverre ikke starte en etterforskning av pakken og muligens kompensere deg for pakken. 

Distributøren har erstatningsansvar så lenge pakken er i deres varetekt. Så snart pakken er registrert som levert på leveringsadressen, opphører vårt og distributørens erstatningsansvar.

Luxplus er av dansk opprinnelse, og derfor ligger lageret vårt i Danmark, så det er her alle bestillingene kommer fra. Fordi pakken din må reise litt lenger, kan det noen ganger oppstå forsinkelser. 


Medlemskap

Luxplus er en unik medlemsklubb der du får tilgang til tusenvis av produkter – fra eksklusive merker til dine velkjente hverdagsfavoritter – til noen av de beste prisene på nett.

Som medlem får du eksklusive tilbud, fleksible medlemsnivåer med økende fordeler, gratis levering og muligheten til å samle alle favorittmerkene dine på ett sted.

Fordelene dine avhenger av medlemsnivået ditt. Les mer under «Hva er medlemsfordelene mine».

For å opprette et medlemskap hos Luxplus, legger du ganske enkelt inn din første bestilling til medlemspris. Ved å gjøre dette oppretter du en kundeprofil og starter et medlemskap.

Store besparelser hele året
Nyt medlemspriser som føles som et salg – hver eneste dag.

20 000 + produkter
Fra skjønnhet til velvære og husholdningsartikler – alt til medlemspriser.

Toppmerker og nye trender
Fra elskede bestselgere til morgendagens favoritter.

Gratis levering alltid
Eller velg ditt foretrukne leveringsalternativ til en lav pris.

Tjen BeautyCash
Få opptil 4 % tilbake på hver bestilling og bruk den som rabatt på ditt neste kjøp.

Lojalitetsfordeler
Få opptil 20 % ekstra rabatt på favorittmerket ditt hver måned.

Du kan si opp medlemskapet ditt her.

Du kan når som helst avslutte medlemskapet ditt ved å kontakte oss eller ved å logge inn på Luxplus.no, klikke på «Min profil» og deretter klikke på «Avslutt medlemskap» og følge trinnene.

Du kan når som helst kansellere medlemskapet ditt etter de første 24 timene. Hvis du kansellerer innen prøveperioden på 30 dager, opphører medlemskapet umiddelbart.

Medlemskapet kan ikke kanselleres mens en bestilling behandles (vanligvis innen 24 timer) – prøv på nytt etter at bestillingen er sendt.

Hvis du godtar en stay-on gift og fortsetter medlemskapet ditt, vil du forbli på samme nivå inntil normale betalinger gjenopptas.

Når du er logget inn og legger inn en ny bestilling til medlemspris, vil et medlemsgebyr på99 kr automatisk bli lagt til bestillingen din. Dette dekker en måned, og medlemskapet ditt vil være aktivt igjen så snart bestillingen er fullført.

Etter de første 24 timene, er abonnementet er låst av tekniske årsaker, kan du når som helst si opp abonnementet. Abonnementet vil da opphøre ved slutten av den betalte perioden.

Hvis en bestilling er under behandling, kan ikke medlemskapet ditt kanselleres før den er sendt, noe som vanligvis skjer innen 24 timer. Prøv på nytt etter at bestillingen er sendt.

Hvis medlemskapet ditt blir kansellert i løpet av gratis prøveperioden, opphører det umiddelbart, og du vil ikke lenger ha tilgang til den gjenværende prøveperioden.

Ved registrering hos Luxplus må du bekrefte at du er over 18 år. Hvis du er under 18 år, må registreringen og abonnementet signeres av en forelder. En avtale kan alltid sies opp av en forelder dersom den, uavhengig av vilkåret om å være over 18 år, er inngått av et barn eller en person under 18 år.

Nei, du kan ikke bruke det «sparte» beløpet som vises på kontoen din. Det «sparte» beløpet viser beløpet du har spart ved å være medlem av Luxplus.

Du kan bruke BeautyCash som vises på profilen din. Du kan lese mer om dette under «Hva er BeautyCash?»

Den månedlige betalingen trekkes hver 30. dag fra datoen du startet medlemskapet ditt.

Du kan også finne den nøyaktige datoen ved å logge inn på kontoen din via nettsiden. Klikk deretter på «Min profil», så finner du datoen under «Gyldig til».

Hvis du ikke ønsker å bli medlem, kan du velge å kjøpe varene dine til normalpris.

Følg trinnene nedenfor for å kjøpe til normalpris uten medlemskap:

  • Velg alle produktene du vil legge til i handlekurven til normalpris.
  • Avslå alternativet for gratis frakt.
  • Gå videre til betalingsprosessen.
  • Opprett en kundeprofil for å lagre bestillingene dine sammen med informasjonen din, noe som gjør fremtidige kjøp enklere.
  • Dobbeltsjekk at du ikke har lagt til et medlemskap i handlekurven.

Ved å godta abonnementsvilkårene på Luxplus.dk, samtykker du i at Luxplus (Luxplus ApS) kan belaste deg 99 kr per måned etter en 30-dagers gratisperiode. Medlemskapet starter når du har lagt inn din første bestilling til medlemspris.

Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du klikke på «Glemt passord?», og du vil da motta en lenke på mail der du kan opprette et nytt passord.

Husk å sjekke søppelposten din.

Du kan melde deg av nyhetsbrevet ved å følge lenken nederst i nyhetsbrevet kalt "Unsubscribe".

Hvis du er medlem av Luxplus, kan du alltid logge inn øverst til høyre på Luxplus-siden. Her må du oppgi e-postadressen din og passordet du har opprettet selv.
Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du klikke på «Glemt passordet ditt?» og få tilsendt en lenke for å opprette et nytt passord.
Hvis du ikke er medlem ennå, oppretter du automatisk et medlemskap ved å fullføre et kjøp og oppgi informasjonen din under kjøpsprosessen.
Hvis du fortsatt opplever problemer, kan du kontakte vår kundeservice, som vil være klar til å hjelpe deg.

Når du handler hos oss, samler vi inn navn, adresse og telefonnummer, som lagres i vårt sikre kunderegister og kun er tilgjengelig for Luxplus kundeservice. Vi lagrer personopplysninger i forbindelse med overholdelse av reglene i den danske regnskapsloven, ifølge hvilken regnskapsmateriale skal lagres i 5 år fra utgangen av regnskapsåret materialet gjelder.

Vi samarbeider kun med pålitelige databehandlere i EU eller databehandlere med tilstrekkelig beskyttelse som håndterer informasjon utelukkende på våre vegne. All kundeinformasjon overføres kryptert og selges eller deles aldri med tredjeparter.

Som kunde har du rett til å få tilgang til, korrigere eller be om sletting av dine data, og til å protestere mot registreringen av disse.

Hvis du registrerer deg for nyhetsbrevet vårt, registrerer vi e-postadressen din, som aldri deles med andre.

Hvis du har betalt med Klarna Pay Later, vil medlemskapet ditt automatisk fornyes inntil det kanselleres. Hver fornyelse genererer en faktura, som Klarna sender omtrent 30 dager etter den blir oprettet. Dette betyr at du kan motta en faktura selv etter kansellering – denne fakturaen vil dekke perioden før kanselleringen.

Du kan sjekke bestillingsdatoen (tidspunktet fakturaen ble opprettet) i Klarna – den er ikke den samme som forfallsdatoen.

Hvis du er usikker på hvilken periode fakturaen din dekker, kan du sende den som PDF til kundeservicen vår. For å laste den ned, åpne Klarna-appen og trykk på de tre prikkene øverst til høyre.

Kontakt oss

Vi svarer på de fleste henvendelser i løpet av 2-3 hverdager.

Vår kundeservice er stengt på helligdager og i helgene. Vi besvarer alle henvendelser i den rekkefølgen de mottas, så det er ikke nødvendig å kontakte oss flere ganger, da det bare skaper lengre svartid.


NB!

Akkurat nå har vi uvanlig stor pågang, og det kan derfor ta litt lengre tid enn vanlig å få svar på e-post. Vår telefon er midlertidig stengt, men vi gjør vårt beste for å komme tilbake til deg så snart vi kan.

Tusen takk for din forståelse og tålmodighet!



Bestilling og betaling

Det er dessverre ikke mulig for oss å endre adressen på bestillingen din etter at den er fullført. 

Hvis pakken ikke har blitt sendt for langt, kan vi forsøke å få den sendt til et hentested i stedet. Vær oppmerksom på at dette ikke alltid er mulig avhengig av hvor pakken er i leveringsprosessen. Om det viser seg at dette ikke kan gjennomføres, vil ansvaret for pakken fortsatt ligge hos kunden. 

Et alternativ er å kontakte leveringstjenesten for å be om at pakken blir sendt i retur til oss. Vær oppmerksom på at dette vil medføre et returgebyr på 29 kr, som vil bli trukket fra beløpet som refunderes til deg. 

Ja, hvis lageret vårt ikke har begynt å behandle bestillingen.
Gå til Mine bestillinger i profilen din, klikk på informasjonsknappen ved siden av bestillingen, og velg deretter Avbryt bestilling .

Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å avbestille via e-post, og hvis du legger inn en ny bestilling før den første er behandlet, kan bestillingene bli slått sammen og kan ikke avbestilles separat.

Hvis du ikke mottar ordrebekreftelsen, vennligst sjekk søppelpostmappen din. Sørg for at e-postadressen din er riktig, og kontakt oss hvis den må oppdateres. Du kan også se alle bestillingene dine når som helst under Mine bestillinger i Luxplus-kontoen din.

Dessverre ikke – du kan ikke legge til eller fjerne produkter når bestillingen er lagt inn. Hvis du ønsker flere varer, er det bare å legge inn en ny bestilling.

På luxplus.no kan du betale med Visa, Visa Electron, Mastercard, Vipps og Klarna. Alle betalinger behandles teknisk sett med Nets og Teller som kortinnløsere, samt Vipps.

Alle betalings- og kortgebyrer er inkludert i prisen og dekkes dermed av Luxplus ApS.
Beløpet vil først bli belastet kortet ditt når varene sendes fra Luxplus eller når medlemskapet ditt starter. Et større beløp kan aldri trekkes enn det du har autorisert ved kjøpstidspunktet.

Det påløper ingen ekstra kostnader. Alle toll- og importavgifter er inkludert i totalprisen.

Vi beklager på det sterkeste hvis du opplever problemer med å fullføre bestillingen din.

Prøv å logge inn først hvis du allerede er medlem – ellers kan systemet tro at e-postadressen din er i bruk. Hvis du bestiller fra en mobil eller et nettbrett, kan det være lurt å prøve på en datamaskin.
Skulle problemet vedvare, er du alltid velkommen til å kontakte oss – vi er klare til å hjelpe deg raskt.

Hvis du ikke finner fakturaen din på e-post, kan du alltid laste den ned fra Luxplus-kontoen din.
Logg inn øverst til høyre, gå til Mine bestillinger , klikk på infoikonet og velg Hent faktura .

Med gjestepriser får du spesialrabatt på ett valgt produkt – ingen medlemskap kreves!
Alle andre varer i handlekurven din vil forbli til normal pris.

Hvis du velger Klarna, kan du velge å betale nå eller bruke Klarna Pay Later for både bestillingen og medlemskapet ditt. Med dette alternativet administrerer Klarna betalingen, og du vil motta en rentefri faktura omtrent 30 dager etter fornyelse. Vær oppmerksom på at du kan motta en faktura etter oppsigelse hvis en periode ble fornyet rett før oppsigelsen. Alle betalinger skjer direkte til Klarna.

Hva om jeg ikke betaler i tide?
Hvis betalingen ikke skjer innen 30 dager, kan Klarna kreve gebyr for forsinkelser eller bruke et inkassobyrå. Se Klarnas vilkår og betingelser for fullstendige detaljer.

Hvis bestillingen din har gått gjennom, vil du snart motta en bekreftelses-e-post. Du kan også se alle bestillingene dine når som helst under Mine bestillinger i Luxplus-kontoen din. Har du ikke mottatt en bekreftelse, eller finner du ikke bestillingen i profilen din?
Ikke bekymre deg – ta kontakt med oss, så ser vi på det!

Hvis du ikke mottar ordrebekreftelsen innen 24 timer, vennligst sjekk søppelposten din og andre e-postmapper.
Sørg for at e-postadressen din er riktig, og kontakt oss hvis den må oppdateres.
Hvis du fortsatt ikke har mottatt den, kan det hende at bestillingen ikke har gått gjennom.
Du har ikke blitt belastet – eventuelle betalingsreservasjoner vil bli frigitt innen 5 virkedager. Hvis de ikke har blitt det, vennligst kontakt oss med et skjermbilde av reservasjonen.

Medlemsfordeler

Logg inn øverst til høyre og gå til «Min Luxplus» → «Mine fordeler».
På medlemssiden din klikker du på «Bandrabatt» og velger ditt foretrukne merke for måneden.

Hver måned kan du velge mellom et bredt utvalg av flotte og populære merker. Vi legger jevnlig til spennende nye alternativer, så det er alltid noe nytt å oppdage. De tilgjengelige merkene vises direkte i listen over merkerabatter – bare velg favoritten din og nyt de ekstra besparelsene dine hele måneden.

Du kan bruke BeautyCash-kupongen din som rabatt på din neste bestilling ved å legge den til i handlekurven før du betaler.

Merk: BeautyCash kan kun brukes i løpet av en betalt måned, ikke i løpet av den gratis prøveperioden.

Du kan velge et merke og få ekstra rabatt på alle produkter fra det merket i 30 dager. Du får rabatten så snart du har valgt merke. Rabatten avhenger av hvor lenge du har vært medlem.

Nivå 1 – Beauty Babe: 5 % rabatt på et merke du velger selv.
Nivå 2 – Beautista: 10 % rabatt på et merke du velger selv.
Nivå 3 – Skjønnhetsbestevenn: 15 % rabatt på et merke du velger selv.
Nivå 4 – Beauty Boss: 20 % rabatt på et merke du velger selv.

Når de 30 dagene er over, kan du velge et nytt merke.

BeautyCash utløper ikke mens medlemskapet ditt er aktivt. Når medlemskapet ditt er avsluttet, utløper det etter 30 dager, men det kan fortsatt brukes hvis du aktiverer medlemskapet på nytt innen disse dagene. BeautyCash kan ikke byttes mot kontanter eller overføres til et annet medlem.

Logg inn på medlemsprofilen din, gå til Mine fordeler , så finner du BeautyCash-saldoen din der.

BeautyCash er en belønning du tjener som medlem – opptil 4 % av bestillingen din, avhengig av medlemsnivået ditt.

En BonusCash tilsvarer 1 krone.
Du kan bruke BeautyCash-kupongen din som rabatt på din neste bestilling ved å legge den til i handlekurven før du betaler.

Merk: BeautyCash kan kun brukes i en betalende måned, ikke i løpet av den gratis prøveperioden.

Om Luxplus

Vi har for tiden en butikk i Roskilde i Danmark, og håper å åpne flere i fremtiden.

Alle produkter kommer direkte fra de største leverandørene i EU og kvalitetssjekkes før de sendes til deg. Vi kan derfor gi deg 100 % garanti for ekthet på alle merkevarer.

Utsolgte varer fylles stadig på. For å sikre at medlemmene våre får de beste prisene på markedet, kjøper vi kun tilbake utsolgte produkter hvis vi kan garantere å selge dem til samme lave pris.
I noen tilfeller kan det ta uker/måneder før visse produkter er tilbake på lager.
Du kan skrive inn e-postadressen din under det utsolgte produktet og motta en melding så snart produktet er tilbake på lager.

Se hvilke produkter som kommer inn på lager her:
 https://www.luxplus.no/nye-varer-paa-vei-til-lager


Fordi medlemmene våre fortjener det! Medlemmene våre betaler en månedlig avgift for å få tilgang til en rekke fordeler – inkludert medlemspriser som gjør det enklere å få tak i tingene du ønsker deg uten å bekymre deg for mye om prisen.

Vi kjøper alle produkter direkte fra europeiske leverandører og lagrer dem på vårt eget lager. Dette gjør at vi unngår mellomledd og holder prisene så lave som mulig gjennom bulkkjøp og spesialavtaler med distributører.

Retur og reklamasjon

Hos Luxplus har du 30 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen. Kontakt oss innen denne perioden med ordrenummeret ditt og minst to bilder som viser at forseglingen er ubrutt. Returnerte varer må være uåpnede og uskadede. Når varen er godkjent, sender vi deg returinstruksjoner via e-post. Du er ansvarlig for forsvarlig emballasje og returkostnader (ikke-refunderbart). Kjøpesummen refunderes når vi mottar sporingsnummeret.


Refusjonen din vil bli behandlet når returen er godkjent og du har oppgitt pakkens sporingsnummer. Beløpet vil alltid bli refundert via samme betalingsmåte som ble brukt for kjøpet – for eksempel, hvis du betalte med kort, vil refusjonen bli sendt tilbake til det kortet.

Luxplus ApS gir deg som forbruker en lovfestet reklamasjonsrett på 24 måneder fra levering. Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel. For alle varer (inkludert varer med begrenset holdbarhet) gjelder det at vanlig slitasje/forringelse ikke er en mangel i henhold til kjøpsloven, selv om slitasje/forringelse kan oppstå før utløpet av den 2-årige reklamasjonsretten.

Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr noen «fornøydhetsgaranti». Klager vil ikke bli akseptert hvis du rett og slett ikke liker produktet, reagerer på de oppførte ingrediensene, eller hvis det ikke er noen feil.

For å sende inn en klage, kontakt oss med ordrenummeret ditt og minst to bilder eller en video som tydelig viser feilen. Ta vare på produktet og emballasjen til saken er løst.

Ta kontakt med oss så snart du oppdager en feil eller mangel ved en vare. En reklamasjon anses som rettidig dersom den sendes inn senest 14 dager etter mottak av pakken.

Ta kontakt med oss og send oss ordrenummeret ditt og et bilde av produktet du mottok.
Vennligst behold produktet til saken er løst.

Hvis du opplever bivirkninger fra et produkt, vennligst kontakt legen din, som kan rapportere tilfellet til relevante myndigheter.
Du kan også kontakte produktprodusenten direkte.
Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr noen «fornøydhetsgaranti», så allergiske reaksjoner på tydelig angitte ingredienser kan ikke påberopes som en mangel.

Vi er lei oss for å høre at du har mottatt et skadet produkt eller en skadet pakke.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, minst 2 bilder av esken og det skadede produktet fra flere vinkler, spesifiser hvilket produkt som er skadet, samt en beskrivelse av problemet.

Vennligst behold både produktet og emballasjen til vi har løst saken.


Dessverre tilbyr vi ikke bytter.

Hvis du ikke ønsker å beholde produktet, kan du returnere det – se «Hva gjør jeg hvis jeg angrer på kjøpet?» for mer informasjon.

Behandlingstiden for en klage kan variere avhengig av saken. Vi gjør vårt beste for å behandle klager så raskt som mulig og holder deg oppdatert gjennom hele prosessen. Vi streber imidlertid etter å svare på klagen din innen én uke etter at vi har mottatt den.

Gjentatte eller overdrevne returer, mistanke om bruk av produkter før retur, eller andre former for misbruk av retningslinjene kan føre til konsekvenser. Slik praksis kan ha en negativ innvirkning på miljøet og integriteten til tjenestene våre.

Vi forbeholder oss retten til å nekte fremtidige bestillinger og avslutte medlemskap dersom vår returpolicy systematisk brytes.

Returkostnadene koster 119 kr. 

Vi tilbyr ingen fornøydhetsgaranti. Dette betyr at retur eller klager ikke kan godtas for produkter som har blitt åpnet eller brukt, men som rett og slett ikke oppfyller dine personlige preferanser. Hvis du er usikker på et nytt produkt, anbefaler vi at du prøver det i en fysisk butikk først.

For de som vet at de kan være følsomme for nye ingredienser, er det lurt å teste produktet på et lite hudområde og vente 24 timer før du bruker det fullt ut. På denne måten kan du sikre at det ikke oppstår bivirkninger.

Vi beklager å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen av saken din. Din tilbakemelding er svært viktig for oss. Hvis du ønsker at vi skal vurdere saken din på nytt, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt og oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil sørge for at saken din blir vurdert, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en rettferdig løsning.

Vi beklager hvis noe manglet i bestillingen din. Ta kontakt med oss med ordrenummeret ditt og detaljer om den manglende varen. Vi kan deretter undersøke problemet med vårt lager og komme tilbake til deg med ytterligere informasjon og en løsning.